Ceea ce oamenii doresc de fapt,
nu este cunoaşterea,
ci certitudinea. (Bertrand Russel)







luni, 22 martie 2010

What do you want from me?

Hey, slow it down
What do you want from me?


Sunt conştientă că mereu am fost, sunt şi voi fi un copil. Un copil fricos care se crede o mică Xena. Un fel de prinţesă războinică care ştie întotdeauna ce vrea şi cum să obţină ceea ce vrea. Ei bine... nu prea.

Yeah I'm afraid
What do you want from me?


Nu am ştiut niciodată ce anume îmi doresc cu adevărat. Am oscilat între numeroase opţiuni de-a lungul timpului; oare am făcut acum o alegere definitivă?

It messed me up, need a second to breathe.


În momentul de faţă sunt atât de aeriană încât nici nu are rost să-mi pun întrebări atât de complicate. Nici nu sunt sigură că tastez ceva coerent.

Yeah, it's plain to see
That baby you're beautiful.


Cine eşti de fapt şi cu ce drept ai intrat precum o furtună în viaţa mea? Nu ţi-e jenă? Cum îndrăzneşti să mă zăpăceşti cu acei ochii frumoşi şi zâmbetul tău de înger?

It's me, I'm a freak (yeah)


E numai vina mea. Cine m-a pus să-mi întorc privirea în direcţia ta?

Once upon a time I didn't give a damn


Şi totuşi, nu mă pot opri din acest galop nebunesc. N-am crezut că voi ajunge să-mi pese atât de mult. Niciodată.

It messed me up (It messed me up)


Dar niciodată să nu spui niciodată.

What do you want from me?

Un comentariu:

  1. Uneori ne surprindem pe noi insine cand realizam cat de tare putem ajunge sa ne pese. Dar asta nu e neaparat ceva rau. E cel mai frumos lucru care ni se poate intampla, desi poate noi nu il putem percepe asa la momentul respectiv.

    RăspundețiȘtergere